Kruhy s tématem psychosomatika

O těchto prázdninách přišla bez zaklepání myšlenka, že by nebylo špatné vedle workshopů uspořádat akci, kde se sejdou lidé, kteří mají potřebu komunikace a sdílení nejrůznějších témat. Prostě se sejdou, nahodí pohodu, popijí čaj, zrelaxují a přitom se něco dozví a případně i něco předají. Kalokagathii navštěvuje nemálo prima lidí, kteří mají co předávat, a tak jsem seskládala myslím zajímavou sérii kruhů (chii, budu věřit, že nebudou hororové) a prvního tématu jsem se ujala sama, protože je to mé velké téma, které zkoumám již velmi dlouho a vidím, jak se dá aplikovat při mé práci.... psychosomatika, etikoterapie jsou zatím považovány za alternativní cesty, ale jde jen vlastně o moudrost našich předků, kteří se ...více zajímaly o děje v přírodě, lidském těle.... vše za stovky let seskládaly do logických sledů, jelikož vypozorovali, že se stále něco opakuje a i já vím, že když ke mně někdo přijde s bolestmi beder, bolestí zubu, hlavy, ramene, dolní končetiny... co +- daní jedinec v daném období prožívá... proto jsem často považovaná za "čarodějnici", ale nejde o čáry a o tom přijďte sdílet.. Třeba rozlouskneme zrovna ten váš oříšek, který vás již tak dlouho trápí.