MASÁŽ PASIVNÍM POHYBEM

V lednu to bude 12 let, co jsem si udělala licenci na regenerační a sportovní masáže a během praxe trenéra a lektora jsem dále zjišťovala, co nejvíce pomáhá od bolesti pohybového aparátu. Jsem přesvědčena, že pohyb je to, co lidem může znovu plně rozproudit energii v těle a tím odstranit bolesti. Před nedávnem jsem absolvovala kurz v délce 7 měsíců, který tento můj názor jen a jen potvrdil. Tudíž právě teď v čase adventu nabízím poukázky na MASÁŽ PASIVNÍM POHYBEM, která může být nejen skvělým dárkem pro vaše blízké, ale i pro vás samotné. Naučte se pomocí pasivního pohybu poznávat své tělo a relaxovat.

POUKÁZKY JSOU V PRODEJI NA RECEPCI o5KALOKAGATHIA4u, s.r.o. A JEJICH PLATNOST JE NEOMEZENÁ A LZE KOUPIT NEOMEZENÝ POČET POUKÁZEK.

MASÁŽ PASIVNÍM POHYBEM CELÉHO TĚLA JE V DÉLCE 60 MINUT .

VÁNOČNÍ CENY POUKÁZEK PRO ČLENY 599KČ A CENA PRO NEČLENY JE 799KČ.

BĚŽNÁ CENA MASÁŽÍ PASIVNÍM POHYBEM PRO ČLENY 699KČ A CENA PRO NEČLENY 899Kč.

Budu se těšit, abych vás všechny seznámila s pohybem, který bude bavit každého:-)

Vanda Lee