Pilates je vážně pecka

   Sice nestíhám, ale jdu to rychle napsat. Vlastně se jdu podělit o to, co se mi děje od chvíle, co jsem začala pronikat do tajů pilates metody.

   Včera se mi vůbec nechtělo jít cvičit... bolelo mě úplně celé tělo, nechtěla jsem vidět lidi, bylo mi špatně a měla pocit, že nemohu lidem nic předat. Psala jsem všem lektorům, jestli by za mě nevzali lekce. Byla jsem neskutečně přetažena, protože jsem v minulém týdnu naspala denně maximálně 2 hodiny. Cítila jsem se fakt pod psa. Viděla doma jen a jen "bordel", protože se u nás maluje. A opravdu jsem se chtěla zahrabat... ale žádný lektor neměl čas a dnes si říkám, že jim za to děkuji. Prvních 15 minut cvičení pro mě bylo opravdu pekelných, ale pak to vše začalo dostávat ten pilates tvar a získalo tu starou známou vlnu, kdy člověk cvičí a vše začíná plynout a já vnímám jen klienty a jejich pohyb a dolaďuji cvičení tak, aby jim bylo ušito přímo na jejich "bolístky". Vše černé najednou získalo světlé barvy a únava byla prostě pryč. Věřím, že nikdo nic nepoznal jako nepoznal onehdy, když jsem se 5 minut před začátkem lekce dozvěděla, že se mi v autě zabil bratranec a nechtěla jsem lekci zrušit, protože si lidé na sebe udělali čas a přišlo mi to vůči nim nefér... beru svou práci velmi vážně a nyní ji budu brát ještě vážněji, jelikož evidentně nepomáhá jen klientům :-).

Takže si zapiště za uši, že každý chmur a vlastně i únavu je nejlepší rozcvičit a vycvičit.

Krásný týden všem!