Příběh jedné z našich klientek - LZE ROZCVIČIT KOLENO URČENÉ K ARTROSKOPII??

Dnes jsem dostala krásnou zpětnou vazbu, která není v této oblasti první, a proto se s vámi o ni podělím, jelikož se domnívám, že jen málo lidí ví, že pilates je pro bolestivá kolena správnou volbou, jelikož odstraňuje korekcí ve statických polohách a později v dynamickém režimu chybné návyky.

Lze rozcvičit koleno určené k artroskopii ?

Odpověď: Ano, lze pokud je klient maximálně ukázněný a dokáže plně vnímat své tělo.

Příběh jedné z klientek:

     Na dovolené jsem si vyhodila pravé koleno, těžko jsem lezla do a ven z auta, přešlap brzda plyn byl pro mě utrpením.

     Po konzultaci s ortopedem VN ,vyšetření ,rtg byla stanovena dg. leze med.menisku, proveden obstřik  kortikoidem.

     Doporučeno se objednat k ASK .Do té doby plavat, jezdit na kole

     Situace špatně řešitelná pro OSVČ,kdy nemáte zástup a nemůžete vypnout.

     Na koleno jsem si zprvu dávala bandáž. Poté, co mi v práci vylézal konec  obvazu nohavicí pracovních kalhot a vytrvale jsem zakopávala, zahodila jsem i bandáž. Plavat s oteklým bolavým kolenem zvláště,když zvládáte jen techniku prsa - je možné jen teoreticky. Rotoped jsem zavrhla, protože mám tendenci šlapat na zevní hranu nohy. Takže volba Kalokagathia. 

     Pomohlo cílené posílení quadricepsu, cvičení správného stoje a osového postavení. Cvičení i se zapojením kyčle. Do dvou měsíců bez náplně, s omezením jen v dotažení sedu na patách. Vadí mi jen chůze v horském terenu - vytažení se nahoru se zatížením .Což přikládám věku a běžné artroze.

Díky Kalogathii jsem si ušetřila stres a spoustu času i peněz.