Tak jsem to udělala:-)

     Již nějakou dobu jsem si pohrávala s myšlenkou, že začnu žít maximálně efektivně:-) :-) To zní docela legračně, že?? Čím dále jsem od vysoké školy, tím více úkolů a rolí na mě sedí a leží. Kolem přesunu Kalokagathie jsem se chopila mohutně marketingu, aby o nás lidé věděli, že v Hejčíně dýcháme, opravujeme a jsme fajn partička, která nikdy nezkazí legraci, ale to vše v zájmu Kalokagathie ... tzn. harmonickém rozvoji těla i ducha. Každý den jsem vymýšlela něco originálního, co se vázalo k naší práci .... výsledky byly super, ale čím více se vše podobalo marketingu, tím více jsem já cítila, jak se odkláním od svého snu, a tak jsem se začala ptát našich nově příchozích, kde se o nás dozvěděli, a co je ve finále přesvědčilo, že si vybrali naše centrum.... no, a zjistila jsem, že má energie vložená do marketingové činnosti na FB byla nevyvážená, a tak jsem se rozhodla, že vsadím na to, na co jsem vsázela v samém začátku.... na kvalitně odvedenou práci a efektivním naložením se svým časem. Vidím velký smysl ve workshopech a času vloženém do jejich příprav a také do proškolování týmu Kalokagathie.

     A tak jsem deaktivovala facebook a užívám si své rodiny, přátel a své práce, kde potkávám plno super lidí. No, a moooc se těším na prázdniny, kdy se sbalíme s dětma a vyrazíme do míst, kde jsem si pravidelně odírala kolena a poznávala, jak moc je pro nás lidi důležitý pohyb a život v souladu s přírodou. Jsem šťastná, že jsem v Olomouci 12 minut pěšky od centra objevila takové kouzelné místo, kde se dá cvičit s okny otevřenými a kde nám pod okny skáčou zajíci a poletují nejen straky. Včera večer jsem vyrazila na Noc kostelů, a když jsem vystoupala na věž u Sv. Mořice a byla svědkem západu Slunce nad kostelem Cyrila a Metoděje v Hejčíně, konečně jsem v každé buňce pocítila vděčnost, že mohu žít v Olomouci. Jsem si vědoma, že zde bude velmi těžké lidi rozhýbat, ale.......beru to jako výzvu.

Cestou z centra ke Kalokagathii

Vanda Lee