Vanda Lee na cestách....

Toto bylo maximální užívání si pohybu při probouzení nového dne.... METEORA video

Již před více než rokem jsem se nechala ránem inspirovat v JAR.... svítání jižní pobřeží JAR

Na podzim jsem uspořádala akci v horách a zúčastněné mi rozkvetly.... chtěla jsem to stejné zopakovat nyní na jaře, ale mé aktivity mi nadělaly nepořádek v harmonogramu akcí, a tak jsem přemýšlela, co s tím... dnes ráno jsem se probudila a bylo vše vymyšleno, takže věřím, že to bude zase jedna z mým opravdu super akcí, která umí vlít energii nejen do žil.

Takže 7. - 8.4. 2017 se těšte na nemalou akci tentokrát v prostorách Kalokagathie na Balbínové 15....cena 600 Kč pro nečleny a 400Kč pro členy...

Udělejte si pro sebe čas 7. dubna od 17:00 do 21:00hodin.
O CO PŮJDE?

Pokusím se vám dokázat na vašem vlastním těle důležitost relaxace v kombinaci se správným pohybem a stravou. Nakopneme tělo pro jaro plné zdraví a léto plné radosti. Naučím vás milovat na sobě každý milimetr. Nastartujeme metabolismus a učiníme nemalou očistu, protože součástí programu je i strava a pití, o kterých si nebudeme jen povídat :-) :-)
Zaměříme se na pánev, trup, hlavu a dech, naučíme se pracovat s nohama tak, aby byly plně nachystané do plavek a zvládly výjezdy na kole či výběhy....zakončíme relaxací....

Rezervujte se:

vandabubenova@gmail.com

Zde vše co předcházelo AKCI:-) vyjma výše uvedeného videa.

ZTRATILA JSEM SE VLIVEM NEMÁLO UDÁLOSTÍ SAMA V SOBĚ... A PTALA SE, JESTLI KALOKAGATHIA, KTERÉ JSEM NEMÁLO DALA, MÁ SMYSL....

VYDALI JSME SE VŠICHNI NA PLÁNOVANOU CESTU... DIVOCE A VESELE..

PROJELI MÍSTY NEDÁVNÝCH BOJŮ VÁLEČNÝCH... OBRÁZEK NAD JE MUSLIMSKÝ HŘBITOV HORÁCH NEDALEKO SARAJEVA

MOSTAR NAHOŘE I DOLE..

DUBROVNÍK STARÁ ČÁST

ČERNÁ HORA - MONTENEGRO jí sluší více:-)

MÁ VNITŘNÍ BOJOVNICE MĚLA NÁHLE ČAS JEN PRO SEBE

A VZLÉTLA

NAŠLA VNITŘNÍ KLID

NÁHLE VĚDĚLA, ŽE LZE DRŽET V DLANÍCH CELÝ SVĚT..

PROTOŽE LÁSKA JE OPRAVDU TOU HNACÍ SILOU, KTERÁ DOKÁŽE NEMOŽNÉ

A PROTO VÍM, ŽE SE VYPLATÍ DÝCHAT ZA TO, CO CÍTÍM, ŽE MŮŽE POMÁHAT DÁL A POSOUVAT TEN NÁŠ NEJEN VNITŘNÍ SVĚT. TAKŽE JSEM O5 PLNĚ VYKASALA RUKÁVY A JDU ZA HLASEM SVÉHO SRDCE A BUDU RÁDA, KDYŽ SE PŘIDÁTE, PROTOŽE SAMA ZMŮŽU TROŠKU A SPOLEČNĚ S VÁMI MNOHO.

DĚKUJI.... vše dává smysl... pohyb je lék!

www.youtube.com/watch?v=uNkqQuEYTLo