"ZMRZLÉ RAMENO" další krásná zpětná vazba

Dnes mě potěšila krásná zpětná vazba od klientky, která je praktickou lékařkou, a která se rozhodla nesedět na zadeli a čekat zázraky jen od pilulek a ač nebyla plně fit na akci Prodloužený víkend v hotelu DUO... vyrazila a...

Moje další zkušenost s Kalogathií.

  I když se setkávám s nemocemi pohybového aparátu denně, řeším je z učebnic a načerpaných teorií. Většinu obtíží naštěstí málo z nás pozná sám na sobě. Pokud ano,chce samozřejmě zázrak a nemožné.

Mým problémem se stalo " zmrzlé rameno" vpravo.  Neučešete se,  oblékání svetru přes hlavu vyvolá záchvat pláče,/pro vaše okolí smíchu, nečekají, že se budete tak perfektně kroutit/, v autě skřípete zuby bolestí při každém pohybu řadící pákou, o natahování punčoch a zapínání podprsenky ani nemluvím. Běžně u doktora dostanete léky - nepomáhají, obstřik u ortopeda - taky nic moc, rehabilitace - dlouhá, bolesti trvají.....jste na neschopence a štve vás celý svět..

Sama jsem čekala  tak nějak stejný postup. Léky jsem měla, navíc jsem měla možnost využít sauny, bahna, masáže lávovými kameny a přítomnosti Vandy. Po prohřátí mi vybrala cvičení na uvolnění lopatek, žeber , protažení prsního svalu měkkými technikami a uvolnila mi horní žebra. Z abdukce 30 stupňů, jsem se dostata do vzpažení a elevaci paže z 80 stupňů jsem dotáhla na 190 stupňů. V noci jsem spala bez bolesti a ráno rozsah pohybů zůstal neomezen. Je pravda, že ještě cítím bolest v krajních polohách, ale věřím, že mi vybere další ideální cvičení.

Jsem Vandě nesmírně vděčná, že staví na hlavu zažitá pravidla léčby a že umí ty nejen vánoční zázraky.

                                                                                                                                                                            Hana T