CHŮZE, BĚH A OPTIMALIZACE DRŽENÍ TĚLA !!!vhodné pro osoby s plochýma nohama!!!

Každý den je používáme. Každý den nás přesouvají po nesčetných druzích a typech povrchů.... Nohy. Naše nohy, o kterých víme často minimum a až vlna barefoot mnohé donutila se zamyslet, jestli nějaké problémy nemáme třeba od nohou:-)....Máte bolesti v zádech? Máte ploché nohy? Chcete začít běhat? Přejete si mít aktivní tělo bez posilovny?

Doražte na workshop, který má už v Kalokagathii několikaletou tradici....Před lety mi napsal na tento workshop zpětnou vazbu můj oblíbený trenér Pavel Čechák:"Člověk se v životě dost málo věnuje svým chodidlům, a při tom je každý den, celý den, používá. I já jim dlužím. A to se snažím pro ně něco dělat. Cvičení na chodidla mám zařazeno v každodenním raním cvičení. Možná by bylo dobré, aby toto cvičení probíhalo ve dvojicích a masáž probíhala vzájemně. Tvoje voňavá láhvička je úžasná. Ještě teď cítím na chodidlech její blahodárné účinky. Takže se omlouvám, že jsem místy nereagoval na Tvé pokyny. Je to tím, že jsem starej, hluchej a opotřebovanej."

Tento pátek 5.4. od 17 do 19hodin...ceny zde.