Feedback z roku 2008

Tak lovím ještě dál a tento e-mail vybírám jako jeden za x obdobných. Za léta, co provozuji svou činnost jsem si jista, že motivace od nás pro vás je důležitá, ale ještě důležitější, aby každý kdo k nám přijde, přesně věděl, co chce a že to nebude jen tak legrácka na pár měsíců. Ale stojí to za to!! Cesta k objevení vlastního těla je často velmi dlouhá, ale když se podaří je to neskutečný dar, který se nedá ničím vyvážit.

Fw: Fwd:Fw: FW: Fwd:vitaminy, reakce na Pilates

18. 4. 2008, 16:19:22

Komu: pilatesvanda@seznam.cz

g
Ahoj Vando,
jsem velice vděčná, že jsi mi vstoupila do života a moc Ti děkuji za to,
jaká jsi.
Tvoje energie a nadšení pro cvičení mě zcela okouzlilo a pohltilo. Máš
obrovský dar nadchnout lidi pro věc, což je jasně vidět na zaplněné
tělocvičně. Jsem přesvědčená, že svým optimismem současně s profesionálním
přístupem dokážeš lidi přesvědčit , aby pro sebe něco dělali.
Jak mě osobně ovlivnilo cvičení pilates?
Jedním slovem NESMÍRNĚ !
Vyzkoušela jsem hodně různých metod cvičení, ale v mém věku je pilates pro
mne nejvhodnější.
Změny v životě po pravidelném cvičení jsou u mne osobně velmi podstatné.
- sama bych nikdy nedokázala pravidelně se hýbat (potřebuji  být s někým a
něčím v konfrontaci - sama se vymlouvám...)
- obrovskou motivací pokračovat je to, že ihned po několika cvičeních se mi
pohly hodnoty hlavně míry kolem pasu a stehen. (i když posléze se postupné
   zmenšování rozměrů výrazně zpomalilo, jsem přesvědčené, že se zase  po
čase "pohne" směrem dolů!)
- dalším jevem je
   zvýšená pohyblivost
   a hrdost hodinu od hodiny, když pozoruji sebemenší zlepšení své kondice!
- lépe spím
- zvedlo se mi sebevědomí
- po dvou měsících mohu konstatovat, že pozoruji jisté formování postavy, i
když to na váze není moc vidět, ale moje "testovací" oblečení již nažnačuje
výraznou
  změnu   (své tělo mám  pořád více ráda, což  bych ještě nedávno neřekla -
všechno mě na sobě vadilo- TO vidím jako jednu z velmi podstatných změn!!!)
- jsem celkově v daleko lepší náladě, což přisuzuji uvolněným endorfinům při
cvičení
- dostanu se 2x týdně mezi lidi, kteří jsou ochotni pro sebe něco dělat, což
je samo o sobě velice motivující...
  Pokaždé se Těším i na Tebe, protože jsi naše sluníčko!! Vždy nám zvedneš
svými postoji náladu !! Pomáháš lidem jako jsem já, upevnit si cvičením
svoji vlastní,
  vnitřní morálku.
Jen tak dál!!!  Přeji Ti  stále plno optimismu, sluníčko v duši a plné
tělocvičny nadšených cvičenců.
S úctou Hanka