Feedback z roku 2010

Dívám se na reakce na náš nový web a vidím, že chcete více, a tak vše třídím a škatulkuji a právě jsem objevila e-mail, o který se ráda podělím.... jsem v něm pochválena:-) A tak všem přeji krásný den Vanda Lee

A čtěte co napsala Kateřina:-)

>  Předmět: feedback pilates
>  Datum: 24.3.2010 11:47:20
>  ----------------------------------------
>  Dobrý den Vando,

>  V pondělí jste nás žádala o nějaké příspěvky. Chodím chvilku, ale už po těch pár
>  lekcích cítím, že se tělo začíná pomalinku dostávat do firmy, mám pocit, že se
>  více mám hýbat a to taky dělám, trochu míň jím ( ono je taky jaro a děláme
>  všelijaké detoxikace), takže to vede k celkovému lepšímu životnímu pocitu. To
>  ale asi platí o pohybu obecně. Pilates se tváří nezáludně, ale procvičí každý
>  sval, přitom člověk není uřícený z nějakého poskakování, které mě třeba vadí na
>  záda, začínají se mi zpevňovat svaly. Když by se přidala trocha disciplíny v
>  oblasti nežraní čokolády ( můj případ), tak by dostat se do formy šlo rychleji,
>  tím jsem si jistá. Co určitě chci vyzdvihnout je Váš osobní přístup ( a nebuďte
>  příliš skromná, dejte to na ty stránky, trochu personálního marketingu
>  nezaškodí, věřte, znám to z práce), který je, jak jsem zjistila nejen pro mě,
>  zábavný, příjemný, veselý, osobní. Jste přitom ale i důsledná a přísná. To, že
>  cvičíte skvěle a máte tu odbornost, to teď beru jakoby samozřejmé. Máte prostě
>  na to nadání.