JAK PILATES METODA ZAČALA DÝCHAT NAPLNO

     V dětství jsem měla v létě na nohou místo střevíců sandále a na každém koleni pořádný strup, a když ne strup, tak modřinu. Žila jsem na nejkouzelnějším místě pod sluncem v zajetí Slepičích hor. Velmi blízký mi byl svět stařečků a stařenek, kteří mě učili brzdit mou energii a předávali mi den co den moudra svých předků. Já jsem si onehdy předsevzala, že až budu velká vytvořím vakcínu, která umožní žít lidem dlouhý a krásný život. Rostla jsem ve vodě, ve vzduchu a na souši. Milovala pohyb na kolech a na prkýnkách i kolečkách. Ráda jsem visela na laně a zabodávala tretry do štěrku a později do tartanu. Pozorovala přírodu. Poznávala lidi a zjišťovala, že stáří a smrt prostě k životu patří, ale svůj slib jsem hodlala splnit.

   Poté to přišlo....Zranila jsem se! Nic mě nebavilo. Ale náhle jsem objevila knihu s názvem PILATES, ve které byly cviky, které mi připomínaly kalanetiku, kterou lektorovala má trenérka. Začala jsem pomalu a jistě cvičit. Bylo to jako znovu probouzet něco v sobě. Náhle se mi lépe plavalo i chodilo a slunce bylo žlutější a zeleň zelenější a já měla rázem slíbené SÉRUM. Pilates mi dal znovu velkou chuť do života. Postupně jsem o5 začala běhat, ale k mé nejoblíbenější disciplíně skoku o tyči jsem se již nevrátila, protože jsem cítila, že zde mé výzvy již totálně zhasly, a tak jsem se vrhla plně do pilování a zjišťovala, že mi jde veškerý pohyb náhle mnohem snáze. Náhle jsem začala objevovat "nové" svaly a už jsem věděla, že síla není vše. Držela jsem vakcínu v rukou a rozhodla se ji nepustit, a tak začala jízda na horské dráze. Přidejte se a prodlužte si život.... ten život, který je aktivní a spokojený!! Krásný den všem Vanda Lee