Jak to u nás chodí, když se tvoří něco pro PR KALOKAGATHIE??

Jednou za čas mě to prostě popadne a začnu vymýšlet a tvořit:-) Nejprve vymyslím nějaký koncept něčeho, co cítím, že v oblasti hýbání se chybí a poté ho hodím na papír... většinou to vypadá jako nějaká čmáranice (třeba ji někdy zveřejním:)), a pak mi dojde, že je potřeba udělat nějaké video nebo fotka, aby vlastně všichni věděli o čem to je.

Tak třeba dnes jsem zveřejnila, že se již blíží zahájení kurzu PILATES FOAM a v tu chvíli mi došlo, že pro mnoho smrtelníků může být FOAM nadávkou, a tak jsem se rozeběhla k tělocvičně a už od dveří jsem volala na Terezku:" Terezko, je tam volno?" Ona se usmála, protože věděla, že zase přišla ta chvíla, která pro ni musí být nemalou legrací, protože bude fotit Vandu, která na to klasicky není připravena (tzn. nemá make-up a co více, nemá ani vhodné oblečení). Ale Terezka mě zná:-) Ví, že když toto přijde, tak prostě neexistují žádné překážky:-) No, a postupně mě prostě vysvlékla:-) Takže prosím vás... ty fialové válce jsou FOAMY a kvůli nim jsem se zvedla a záhy zvedla i Terezku:) No, a takto my to zde vedeme... vše pro vás.

S pozdravem Vanda