Karolína Veselková... naše další sluníčko v týmu:-)

Karolíno, hned jak jsem Tě viděla, když jsi přišla k nám na atletický trénink v rámci Tvé praxe, řekla jsem si: "To je moje krevní skupina.. joooo!! Tato babka se mi moooc líbí." Bylo to vzájemné??

Naprosto! Hned jak jsem Tě slyšela smát, tak jsem si říkala, že musíme mít stejný humor, a ono docela jo!

Chii, jo!! Já jsem si přála mít kolem sebe ženy s úsměvem... hlavně ne princezny a ony mi prostě
začaly vstupovat do života. Nemohu zapomenout, jak jsi se mě zeptala, co dělám.
Ty Tvoje rozzářené oči, když jsem Ti řekla, že mám pilates centrum Kalokagathia...
no, prostě nešlo Ti nenabídnout, jestli nechceš také začít na sobě makat.
Viděla jsem, že Tě má nabídka potěšila. Věděla jsi do čeho jdeš, když jsi řekla ANO??

Vůbec, říkala jsem si, že já hlasitá přece nemůžu dělat pilates :-) , ale u Tebe vidím, že se
to dá všechno zkloubit dohromady, ten klid a zároveň ta energie. A taky jsem přišla na to, že
pilates vlastně vůbec není klidné :-)

To je právě to krásné... pošlu Ti video, jak J.H.Pilates byl energický a své klientky drtil:-) Mám radost, vždy když vidím, že ten dotyčný měl nějakou představu o pilates a najednou vidí, že je to
vše úplně jinak, že to má prostě svá pravidla, která jsou jasná, ale poté je prostě svoboda, která každému cvičiteli umožní, aby do té své práce lektora vložil kousek sebe.
Bavilo Tě zatím více lektorovat muže či ženy?? Nebo děti??

Nejjednodušší jsou pro mě asi děti, protože ty Tě hned odpálí, pokud se jim něco nelíbí :-)
Je tam hodně čitelná ta zpětná vazba, hodně podobné jsou pro mě ženy (v
přestávkách mezi cvičením se dá vytvořit super atmosfera). Zatímco u chlapů, kde
se hodně snažím zapusobit, je pro mě ta hodina asi nejnáročnější. Ale neměla
jsem ještě ani jednu špatnou hodinu :-) Chlapi jsou (dle mého názoru) více uzavření :-)

To ráda čtu:-) BaviloTě i klidné školení.. kde jsme šli více do hloubky?? No, chlapi jsou úžasní...
nereptají, makají a poté řeknou plně, co si myslí:-) A Tebe i Sisu mooc chválí. Ptala jsem se jich, jestli to mám brát osobně.. jakože já už patřím do starého železa :-) bo mě nikdo nepochválil :-)

Bavilo mě hrozně moc, protože právě díky té klidnosti si mě donutila se totálně soustředit na ty
nejhlubší části. Najít je a uvědomit si je. Teď kudy chodím, na to myslím apořád zkouším zatínat ruzné svaly a pamatovat si, jak to dělám :-)

Jééé! To je báječné!
Hlavně, když to píše človíček, který prošel taneční průpravou, kterou prošla i má jedna již dávno odvátá lektorka Vendy Hyklová. Jsem z nových lektorů nadšena hlavně díky tomu, že právě milujete děti. Z mých předešlých lektorů byla právě na děti plně použitelná jen Vendy Hyklová a to je možná také právě to, co mě nyní
opravdu plně chytá za srdce, protože vidím, že s takovou bandou mohu poskládat to, co jsem si prostě vysnila... že pilates v Kalče bude pro celou rodinu. A i to, že chlapy berete jako parťáky je prostě suuuper!! Jak se Ti v Kalokagathii celkově líbí??

Jsem moc nadšená, krásné prostory a to provedení se mi líbí moc, hned jako první na mě zapůsobily
klíče v satně, zatím jsem vždycky měla pejska a doufám ze mi ho nikdo neveme :-) Líbí se mi jak je to osobní :-) Pak samozřejmě mučící stroje, těším se, až je zase přijdu navštívit :-)

S klíči Tě nepotěším... už budeš převelena do šatny pro personál, ale jsou tam také obrázky. Já volila obrázky, ne že bych nebyla infantilní, z toho důvodu, že v denním životě se stále potkáváme s čísly, a tak aspoň před cvičením jsem chtěla lidi trochu více pobavit obrázky... u Tebe to evidentně svůj účel splnilo:-) Děkuji.

Máš Ty nějaký sen, který je z oblasti pohybu?Nebo kolem lidského
zdraví?

Myslíš mojeho nebo všech? :-)

Pojmi to tak i tak ..jak chceš:)

Chtěla bych dokonale znát svoje tělo, něco jako Jarda Jagr :-) Vědět, co zrovna mohu a co
ne. Myslím, že už teď se znám dost, ale chybí mi být uplně ready, co se týče
například zdravého postoje. Pokud zpevním korzet kolem páteře, myslím, že mě už
nikdo nedohoní :-) Ale jinak bych všem přála, aby pro ně byl pohyb radostí a ne módním hitem nebo přikázáním od lékaře, aby pochopili, že to co udělají pro své tělo, je k nezaplacení a čas strávený prací na sobě není zbytečný.

Ufff! Co dodat...
prostě mám dream team, který vše pochopil a já budu věřit, že vás dostanu ještě
dál a hlouběji. Věřím, že lidé pochopí, že nemusí vše řvát a mít jen líbivé
barvy.Že nic není zadarmo.. že je to o tom , aby pochopili sebe a na to
navázali svůj pohyb... naše postura o nás nemálo vypovídá...a já vidím, že Ty
nečekáš na zázraky, že vše hodláš pochopit, že Tě to prostě baví:-) A to je pro
mě úplně to nejdůležitější. Dnes jsem se domluvila i s další lektorkou, která u
nás v brzké době naskočí na plný úvazek. Měla jsem vůči ní výhrady, protože to
není úplně naše krevní skupina, ale zase jsem pochopila, že ona je ten
chybějící článek, a tak se těš... máme v týmu Martinu, kterou také musím
vyzpovídat.

Kájo, děkuji.... nejen za rozhovor.

Taky moc děkuju! A myslím, že taky nejen za rozhovor.