Kruhy tento pátek 13.4. v 18:00 hodin

KRUHY..... už jsem je dlouho neuspořádala a mám před cvičebním víkendem v Pze, a tak zjevně uzrál čas. Říká se, že většinou léčí ti, co jsou sami bolaví a učí ti, co sami nic neumí:-). Já vždy vše objímám trochu jinak a od roku 2003 na sobě skutečně intenzivně pracuji, protože můj životní příběh je na hodně obsáhlou knihu. Ano, mohu mlčet. Ale já se narodila oteřená připravena za svou otevřenost slíznout veškeré rány a že už jich bylo. Netvrdím, že je to tak správně, ale je to má cesta a já se naučila si svou cestou prostě jít a netvdit, že jen ona je tou správnou... Tak jak jsem si jako dítě uhájila nejíst maso a vyrůst a nebýt vegan či vegetarián... Tak směle předávám poznání umění funčního pohybu a nebýt jen trenérem pro tělo, proto jsem si před lety uhájila Kalokagathii ač mi odborníci na mrkting tvrdili, že pro naše zeměpiné souřadnice je to naprosto nevhoně zvolený název... No, a za přesně 10 dní to bude 7 let, co Kalokagathia začala naplno dýchat. A tak je asi na čase vytáhnout na svět projekt KRUHY s názvem psychosomatika v pohybu, partnerství a ve zdraví. Netvrdím, že chápu veškeré souvislosti, ale dokáži mluvit o svých krocích přes překážky s názvem strach. Nevidím určitě tak daleko jako Ivanka Adamcová, Jaruška z Bouzova, manželé s Tomáš ve jméně a mnozí další. Je mi jedno jestli se tímto nominuji na ezo s přívlastkem. Jdu jen s kůží na trh jako před lety, kdy jsem se rozhodla k pohybu přistoupit koplexněji a tím roztočila mega kolo, které již nikdy zjevně nezastavím. A proč jdu s kůží na trh... Včera mě kopla sama královna biatlonu. Pohyb mi dal sílu, učení pohybu poznání, životní překážky odvahu a v pátek 13.4. 2018 to odpaluji, abychom všichni zažili v pátek třináctého pohodu. Vstupné dobrobvolné a jeho výtěžek půjde na vybudování něčeho, co posune naše děti hlavně k úsměvu.