Nohy jsou základ... to už vím a snažím se pracovat na tom, aby byly základem i pro vás.

Včera večer jsem se vrátila ze čtyřdenního kurzu a zažívám
to, co jsem si zažila v životě jen párkrát. Vše se pěkně skládá, vše má
náhle nový nádech...lidé po "totálce" chrochtají na skupinových lekcích blahem. "Platfusáci"
již ví, že nepotřebují ještě lepší ortopedické vložky, nýbrž více systematicky
propracovávat své nově objevené svaly. Všichni, co mě znají ví, že se dosti
zaměřuji na chodidla, jelikož jsem svou nejoblíbenější sportovní disciplínu
díky nedostatečné informovanosti v oblasti chodidel musela ukončit. Před
více než rokem jsem absolvovala úžasné školení, na kterém jsem se nemusela na
nic ptát a odpovědi na mé dlouho pokládané dotazy přicházely zcela samy. Vše se
začalo krásně skládat. Začala jsem běhat ve Fivefingers a snažila jsem se
využívat k běhu hlavně pilates metodu a CHI running. Rozběhla jsem několik
kurzů, kde jsem klientům dávala po douškách nové vnímání pohybu, které vzešlo z mého
vlastního objevení na sobě. Rázem mám na kurzem zářící lidi, kteří ví, že mají
před sebou ještě hodně dlouhou cestu, ale po této cestě jdou a posílají mi
nejrůznější postřehy a odkazy na články a radují se, že jdeme po té cestě,
kterou někde považují za super bombastickou a nově objevenouJ.

     No, a na kurzu,
ze kterého jsem se včera vrátila jsem dostala další penzum informací, které mě
neskutečně posunulo a já teď hledám cestu, jak vše předávat dětem, jak vše
uchopit tak, aby to bylo zajímavé pro sportovce, jelikož sportovci neradi na
sobě makají do hloubky, což je škoda.... Byla jsem také taková, i když relativně
uvědomělá, jelikož jsem se snažila protahovat, ale nikdo mi nedal dostatek
instrukcí, abych to dělala 100% správně, a tak jsem vlastně dnes ráda, že jsem
se zranila ještě relativně nezdegenerovaná "tréninkem".

     Dospělé si již
opravovat troufám a vidíme velké výsledky. Teď si dávám jako výzvu děti,
jelikož mám pocit, že je více a více dětí, které by si občas rády půjčily záda
nebo nohy svých rodičů, protože ty jejich jsou mnohem horší ač mladší. V současné
době máme 2x týdně cvičení pro děti a já chci od září, aby toto cvičení bylo
častěji a ve stejné časy jako budou cvičit rodiče dětí, jelikož máme nyní již
více tělocvičen a tak je tato varianta možná.

   Dále chci pobídnout
všechny, co ví, že nemají v pohodě svá chodidla, aby přišly na workshop,
který se bude konat 29.5. 2015 od 17:00 hodin na Balbínové 15....

Jestli se máte rádi a chcete užívat svého života krok za
krokem do poslední vteřiny... určitě přijďte, protože věřím, že objevíte to, co
já považovala téměř za nemožné. Je jedno jestli jste sportovec, antisportovec,
lékař, laik,..... každý z vás si odnese pro sebe nové objevení své vlastní
nohy a třeba pomůže i svému dítku.


18.5. 2015 v Hejčíně.....Vanda Lee Bubenová