ROZHOVOR S ASTROLOGEM JUDR. JÍŘÍM KUBÍKEM, MBA.

Ahoj Jíří, mám na Tebe pár dotazů, ať Tě aspoň maličko poznají lidé z Olomouce a blízkého okolí.

Kdy poprvé Tě zaujala astrologie?

     Vando bylo to zhruba před 20 lety, okolo roku 1995, kdy mi můj kamarád František Kazimour, který bydlel o patro výše ukázal astrologický program. Ukázal mi můj horoskop, a mě zajímalo, co to pro mě znamená. Vyložit ho však neuměl, ale půjčil mi astrologické knihy a tím to u mě vše začalo.

Proč jsi se o astrologii začal hlouběji zajímat?
     Astrologie mě fascinovala, představa, že funguje v našich životech systém, některé věci nejsou náhodné, ale předem předvídatelné byla docela vzrušující. A já do toho prostě chtěl co nejvíce vidět. Zajímají mě limity astrologie.   V letech 1995-1999 jsem skupoval a studoval všechnu dostupnou literaturu a stále nebyl spokojen s tím, co jsem schopen z horoskopu vyčíst. Tak jsem začal vyhledávat pražské astrology. Nejprve Antonína Baudyše mladšího a v únoru 2000 jsem se poprvé setkal s panem Baudyšem starším, se kterým jsem byl 10 let v kontaktu, a který mě v mnoha směrech učil systému astrologické práce.

Proč jsi přijal nabídku uspořádat seminář na místě, které je téměř přes celou republiku od Tvého místa působení??
     Kvůli Tobě a Tvému nadšení pro astrologii, které kolem sebe šíříš. Navíc termín, který jsi nabídla je spojen s velmi pozitivním vlivem Jupitera na mé Slunce, a tak jsem si říkal, že půjde o dobrou zkušenost.

Těšíš se na Hanou??
Těším se, že poznám nové lidi, osobně se poznám s  těmi ,pro které na dálku pracuji, a že se projdu po Olomouci, kde jsem dlouho nebyl.

Tímto Jiřímu děkuji za krátký rozhovor a budu se těšit 29.8. 2015 v 10:30hodin a jsem moc ráda, že Kalokagathia začíná žít nejen pohybem, tak jak jsem si to při jejím zrodu přála, ale cesta byla dlouhá než jsme se propracovali k tomu, abychom zde opravdu měli oázu pro harmonii těla i duše.

Krásné dny všem Vanda Lee