Rozhovor s Jiřím Kubíkem

Jiří, už je to již několik měsíců, co jsme se poprve fyzicky viděli na přednášce u mě v Kalokagathii Olomouc na Balbínové 15, a tak se ptám: "Zavítáš o5 k nám přednášet?"


Velmi rád, v Olomouci se mi líbilo. První seminář se z mého pohledu povedl, vznikla přátelská atmosféra. Celá řada jeho účastníků je se mnou i nadále v kontaktu. Navíc se mi u Tebe prostě líbilo.


Já jsem se rozhodla, že se do astrologie více pohroužím a vybrala jsem si Tebe jako učitele a určitě bych také v budoucnu konzultovala své první krůčky s dalšími astrology, kteří nemalé poznání získali od zesnulého pana Baudyše. Bereš mě jako žačku?


Velmi rád. Nicméně se při pohledu do Tvého horoskopu domnívám, že astrologie pro Tebe bude především koníčkem. Žít budeš tím co děláš. 


Víš, co rozhodlo, že mám touhu se vzdělávat v této oblasti? Má nerozhodnost, kdy vždy bojuje v mém životě mozek se srdcem. Bohužel již několikrát srdce nevidělo realitu. A také zjištění, kdy vidím, že se dá astrologie využít při pohybových aktivitách k jejich vhodnému zacílení, načasování...samozřejmě, když klient není hrubě proti a on není, když už udělá první krok a vidí, že tento krok přináší ovoce.
Moc mi pomáháš v oblasti personalistiky. Směješ se často, když vidíš, že nechávám vítězit své srdce, i když vím, že to není úplně ready?
Já toužím v Kalokagathii po pracovním týmu, který ví, proč je týmovost pro naši oblast zásadní a moc dobře vím, že je to ta největší výzva. Je totiž velmi náročné  "vypiplat" pohybově nadaného člověka v super týmového trenéra a lektora. Trvá vždy déle než 6 měsíců, než jej klienti plně akceptují ač jde o velmi kvalitního lektora. A trvá minimálně 5 let než vidí hlouběji do pohybu. Vím kolik mě to stojí energie do jeho motivace při prvotních nezdarech. A proto dnes již vím, že základem pro plnění mého snu, kdy je Kalokagathie místem relaxu a přitom dřiny na sobě samém, je výběr vhodných členů týmu. Vlastně již déle než 2 roky na tomto společně pracujeme a já se usmívám, protože vše, cos řekl se mi potvrdilo. Za to Ti vlastně moc děkuji, jelikož očekávané tolik nebolí.  Jak vnímáš týmovost v dnešní době Ty, kdy se ze strachu snaží každý makat sám za sebe na svém projektu?? Považuješ mě za blázna?


Podle mě jsi si dala nemalý cíl a spíš obdivuji velkou odvahu a odolnost, se kterou buduješ své centrum, byť to asi není vždy snadné. Líbí se mi vnitřní síla, která je z horoskopu zřejmá a bez které bys tak krásné centrum asi nikdy nevybudovala.  


Je jasné, že pokud pracuješ s velkým množstvím lidí, tak jsi pod velkými tlaky a mé analýzy Ti dávají nové pohledy a možná větší odstup.


Sám za sebe si vždy vážím lidí, kteří jsou schopni v pracovní oblasti vždy zachovat určitou úroveň mezilidských vztahů. Jinak se mi líbí, pokud se v lidech probudí nadšení společně něco dokázat.


Pomohla jsem Ti nějak k jinému pohledu na pohyb a Tvou pohybovou aktivitu??


Pravda je taková, že poslední rok jsem začal hrát po letech badminton a prostě se hýbat. Cítím se o dost lépe a je to také Tvá zásluha. Určitě jsi mi pomohla s celou řadou užitečných rad, uměla jsi mě povzbudit. Za to určitě děkuji.


Co Ti v poslední době udělalo největší radost?


Těch věcí bylo vícero. Třeba se mi přihlásilo velké množství lidí do prvního ročníku astrologického kurzu a lidé ve třetím ročníku si vymohli ročník čtvrtý. Pak si říkám, že je to co dělám oslovilo a baví a mám z toho dobrý pocit.

Jiří moc děkuji a mohu určitě prozradit, že do Kalokagathie zavítáš 23.7.2016.

Mávám Vanda Lee