Těhotenství a pilates

Pokud žena před otěhotněním cvičila pravidelně pilates a netrpí bolestmi v podbříšku a gynokolog jí nezakázal pohybové aktivity, může směle cvičit klidně až do porodu, ale každý trimestr má svá specifika a tudíž je vhodné navštěvovat lekce pilates pro všechny Chuť začít či měnit a o svém stavu vždy upozornit lektora.

Já osobně jsem procvičila obě své těhotenství a to zcela bez komplikací (vedla jsem lekce pilates až do konce 8. měsíce a poté jsem si již užívala procházek a uvolňování v klidu domova). Odměnou mi poté byla rychlá regenerace po porodu a rychlý návrat do aktivního způsobu života. Pilates metoda využívá přirozeného pohybu, a tak běžné lekce s nižší intenzitou se nemusí pro těhulky téměř upravovat. Cvičení v těhotenství mě osobně navíc zbavovalo pocitu "žaludku na vodě". Pro pilování pilates není těhotenství překážkou.

A po pár letech může pilovat s dětma:-)