Už žádné výmluvy 15.-17.6.2018

V posledních týdnech se  mi hromadí žádosti o jídelníčky, a protože již několik let pracuji s lidmi kolem pohybu a stravy, řekla jsem si, že letos to udělám trochu jinak. Já mám totiž ráda efektivnost a běžný člověk velmi rychle ztrácí odhodlání a motivaci, když započne sebe měnit. Je potřeba jít vždy o kousek hlouběji, aby dech vydržel. Je potřeba jít sám k sobě do sebe a chtít tu změnu hlavně kvůli sobě... ne, kvůli okolí.

Proto jsem ze svého volného víkendu udělala super nabitý víkend, od kterého si slibuji, že své zkušenosti do každého zájemce naplno vliji. A hlavně každý na svém vlastním těle otestuje, co je to pohyb... co je to trénink... to totiž není jen tak plácání nožkou a ručkou jednou za týden. A vy pomalu zjistíte jak. Najednou budete chtít cítit víc. Budete chtít znát víc.... a motivace je naplno na světě a už to pojede:-)

Objednávejte buď v rezervačním systému nebo na vandabubenova@gmail.com

Budu se těšit!