PILATES a Vanda Lee Bubenová

Mgr. Vanda Lee Bubenová absolventka prezenčního studia Fakulty tělesné kultury v Olomouci

Kdo jsem byla?

   Byla jsem malá holčička, která vyrůstala v nádherném koutě naší kouzelné republiky a nikdy jsem si ani nepomyslela, že bych z tohoto koutu odešla a nedýchala vzduch vanoucí od Slepičích hor.  Nebyla jsem holčička v růžové, ale hodná jsem prý byla ač mi říkali, že mě ztratili "cikáni" a že bych si konečně mohla začít mýt oči, abych je neměla tak černé:-) Byla jsem tou holčičkou, která se nebála téměř ničeho do doby než ji houser pořádně zaryl svůj zobák do zadnice a neuviděla na VHS kazetě film Čelisti a Vesmírní červi. Díky houserům jsem získala vytrvalost a rychlost. Díky Čelistem jsem se stala ve vodě velmi rychlou a ještě rychlejší a díky Vesmírným červům jsem získávala i mimo tréninkového placu flexibilitu. No, a poté stačilo uvidět Sergeje Bubku na LOH a pecivál ze mě být prostě nemohl. No, a když k tomu přidám svůj slib, že vymyslím sérum, aby lidé neumírali. Nemohlo ze mě vyrůst nic jiného než osoba pečující o tělesnou schránku lidí v Olomouci a blízkém okolí a občas i v jiných městech a vlastně i státech --- prostě pomocná síla proti trudnomyslnosti a špatné tělesné kondici.

Kdo jsem?

   Žena, která má tolik let, kolik uplynulo času od roku 1981. Jsem ta, která maturovala, když se psal rok 2001 a ona, co státnicovala v roce 2007 na Fakultě tělesné kultury v Olomouci a pod srdcem měla jeden ze svých pokladů.... TAKŽE JSEM HLAVNĚ MÁMA 2 dětí, které cvičily pilates již v prenatálním období. Jsem tou, které nevyšlo manželství, ale přesto nezanevřela na muže. Jsem tou, která umí motivovat i největší lenochy a přesvědčit ty, kteří si myslí, že jsou pohybová "vemena", že tomu tak skutečně není a dokázat opak i těm, kteří si myslí, že již dávno jejich vlak ujel a oni už musí přijímat jen bolest a na pohyb musí zapomenout. Ta co si  ráda hraje při pohybu s dětma a tím je připravuje zdravě na potenciální trénování v jakémkoliv sportovním odvětví. Jsem tou, která absolvovala vše toto:

  • úspěšné ukončení studia TRENÉR SPORTOVNÍHO LEZENÍ B absolvovaném na FTVS UK Praha (2019)
  • certifikát SPIRALDYNAMIK PÁNEV pod taktovkou Yolande Deswarte (2019)
  • certifikát SPIRALDYNAMIK KOMUNIKACE (4.- 5.11.2017)
  • certifikát SPIRALDYNAMIK - TERAPIE DĚTÍ 2.část  Tobias Amshoff (19.- 20.8. 2017)
  • úspěšné ukončení INSTRUKTOR LEZENÍ NA UMĚLÝCH STĚNÁCH C A TRENÉR SPORTOVNÍHO LEZENÍ (1.- 4.6. 2017)
  • kurz první pomoci pro instrukotory ČHS (květen 2017)
  • certifikát KURZ SPIRALDYNAMIK - PÁNEV V NOUZI pod taktovkou Maji Christen ( květen 2017)
  • zahájení školení LICENCE INSTRUKTOR LEZENÍ NA UMĚLÝCH STĚNÁCH C A TRENÉR SPORTOVNÍHO LEZENÍ (březen 2017)
  • záhájení studia trenéra II.třídy u ČAS - specializace víceboje (říjen 2016)
  • školení PRVNÍ POMOC DĚTI (19.9.2016)
  • přednáška Dr.med Christiana Larsena “Spiraldynamik a její využití v oblasti terapie a pohybu” (23.9.2016)
  • IV. absolventská konference katedry fyzioterapie FTK (17.-18.6.2016, Olomouc)
  • certifikát KURZ SPIRALDYNAMIK - INTERMEDIATE 1 (20. - 24.4.2016)
  • certifikát KURZ SPIRALDYNAMIK DĚTI A MLÁDEŽ V TERAPII - STRATEGIE A PROSTŘEDKY (12. - 13. 12. 2015)
  • certifikát KURZ SPIRALDYNAMIK LEVEL BASIC (12.3.- 25.10.2015)
  • mezinárodní workshop pilates s Benjemlem Larbi z Paříže (studoval u Romany Kryzanowské) (26. - 27. 4. 2014)
  • certifikát lektor basic SM SYSTÉMU (17. 11. 2013)
  • certifikát NOHA - DIAGNOSTIKA A KOREKCE (11/2013)
  • certifikát AKTIVNÍ NOHA Z POHLEDU PRINCIPŮ SPIRALDYNAMIK (10/2013)
  • certifikát FUNKČNÍ TRÉNINK (9/2013)
  • absolventské konference KATEDRY FYZIOTERAPIE FTK (2012)
  • školení Cvičení v těhotenství (12.3.2011)
  • certifikát instructor training fitvibe (4/2011)
  • workshop s Kathy Corey
  • workshop Pilates s Ronem Fletcherem
  • licence Towelwork Ron Fletcher
  • certifikát Pohybové aktivity pro děti předškolního věku (16. 2. - 9. 6. 2008)
  • certifikát Instruktor pohybové metody Pilates
  • osvědčení  Sociálně psychologický výcvik (10.12.2006)
  • rozhodčí III. třídy v atletice
  • licence cvičitel lyžování (17.5.2004)
  • licence sportovní a regenerační masáže (26.1.2004)
  • licence instruktor snowboardingu (31.1.2005)
  • trenér III. třídy atletiky
  • základní výcvik parašutismu (seskoky na OVP-68)
  • kurzy rozvoje osobnosti (pro mě nejvíce přínosné dílny s Mgr. Markem Hermanem)