:-) veselý týden

     Jsem týden bez facebooku a nutno podotknout, že "absťák" nemám. Stíhám číst více knih a užívám si osobních setkání, kterých neplánovaně v tomto týdnu bylo nemálo - moc za ně děkuji!  Vše je vlastně neplánované... i nyní jsem chtěla psát úplně něco jiného a přišel mi tak krásný e-mail, který mi vykouzlil úsměv i slzy. Cítím v sobě takové štěstí a neskutečnou jistotu, pokoru, radost, naplnění....u toho navíc poslochám www.youtube.com/watch?v=wDfRGK6R7BI a nevím, jestli se to vše děje jen díky tomu, že jsem zamilovaná jako jsem nikdy nebyla, nebo jsem jen vystoupila z tunelu a vidím zelenou jako zelenější a vzduch je mnohem voňavější a svěžejší. Nevím, ale jsem si jistá, že se mi to nezdá. Psala mi Janička - človíček, který jednoho dne ke mně přišel a já věděla, že máme toliko společného a to asi nejen díky tomu, že jsme obě JIHOČEŠKY  každým coulem. Nyní je mi z mailu jasné, že právě ona bude další přidanou hodnotou Kalokagathie... takže se těště!!! Zatím více neprozradím. Ale již brzy ano:-)

    Dnes jsem se loučila s mými oblíbenými kurzisty a měla jsem radost, jak se opět posunuli a jak vlastně posunuli mě. Oni nevěděli, že se mnou byli, když jsem si procházela zatím nejtěžší  životní etapou. "Vy moji ČTVRTEČÁCI..vše má smysl. Vím, že každý z vás má nějakou bolístku, ale vězte.... nejlepší je se ráno na sebe usmát v zrcadle a neptat se proč... prostě to všichni vždy přijměme a věřme, že se zítra už s usměvem probudíme, protože já se nyní s úsměvem opravdu probouzím!" A ten úsměv mám z tokových "drobností" jako je věta od Terezky: "Já se každé ráno těším do práce!" nebo od Kačenky: "Za to si Tě vážím, že jsi to neudělala ač jsi opravdu mohla!" Je to nejen hlazení ega:-) :-).

    Včera mě potěšili malí atleti, protože trénovali jako super šampioni a nechali se slyšet, že je to moc baví a poté jsme se moc nasmáli při vybijené... no, nadřepovala jsem se nemálo, když jsem se do hry zapojila. Byla jsem servaná, ale když jsem viděla ty malé lidičky ... nalily mi nemálo do žil ač jsem v noci vůbec nespala kvůli nepěknému plivanci. Poté mě rozesmála má dcera, které jsem napsala, že ten obrázek, co mi poslala, se mi moc líbí. A ona odpověděla - Tak na něj dvakrát za sebou klikni a můžeš si ho stáhnout zadara. No, stáhla jsem si ho a jsem IN i COOL. Sice bych ji raději viděla u sebe na tréninku, ale netlačím ji, když nechce a věřím, že má plamínek po mně.... no, na závodech jsem jej viděla:-) Byla jsem pyšná, když jsem viděla její techniku na 400m. A musela se smát, když ji viděla házet míčkem .... úplně stejné nemehlo jako jsem byla já.

    Videa, která jste si někteří objednali máte díky tomuto človíčkovi : www.youtube.com/watch?v=KZ6DEz5Dfys   Ano, je praštěný jako já.... hledali se, až se našli:-)