Yogová sobota 13.4.

13.4. 2019 jógová sobota na vzpruženie do

ďalších dní


09:00-14:30



Krásny deň všetkým!


Pre vás, ktorí ma ešte nepoznáte, som Danka a vKalokagathii som sa pritrafila už pred pol rokom. Mojou prvoradou srdcovou záležitosťou je jóga, ktorú s vami môžem vďačne zdieľať. Pred 4 rokmi som začala s powerjógou a až doteraz ma pohyb neprestáva konštantne nabíjať a tešiť. Teší ma ale hlavne váš záujem, ktorý mi preukazujete. Preto som sa s príchodom jari rozhodla prebudiť aj moje chúťky a nápady, ktoré mi niekde vnútri driemali a srdečne vás pozývam 13.4. 2019 na jógovú sobotu. Zobudili by sme sa, strávili spolu a s jógou pár krásnych hodín, neskončili by sme hladní a nakoniec by vám ostalo ešte pol dňa na akúkoľvek činnosť podľa vašej chuti.

Ako taká sobota bude vyzera
ť?

Za
čneme o 9:00. Nemajte obavy, budeme cvičiť, diskutovať, učiť sa, smiať sa, zdieľať, ale všetko v takej miere ako vám každému osobitne vyhovuje. Tento program bude vhodný pre úplne všetkých! Takže žiadne výhovorky ak ste jógu nikdy nerobili, ak ste deň predtým zjedli o tri koláče viac než ste chceli. Všetci ste vítaní a ja sa budem tešiť z každej jednej vašej prítomnosti.

Cvi
čenie bude obsahovať dýchacie cvičenia, dynamickejšiu vinyasu, meditáciu, párovú jógu, ak vám to nebude proti vôli  (a nie, nemusíte si dovliecť vašu polovičku :D)

Po cvi
čení bude nasledovať o 12:30 vege obed prichystaný pre vás a po ňom si dáme ešte kratšiu predýchavaciu meditáciu a yin yogu.

Úplný koniec je plánovaný na cca 14:30.