DALŠÍ ZPĚTNÉ VAZBY, JAK ROKY PLYNULY

Dobrý den Vando,
>
> V pondělí jste nás žádala o nějaké příspěvky. Chodím chvilku, ale už po těch pár
> lekcích cítím, že se tělo začíná pomalinku dostávat do firmy, mám pocit, že se
> více mám hýbat a to taky dělám, trochu míň jím ( ono je taky jaro a děláme
> všelijaké detoxikace), takže to vede k celkovému lepšímu životnímu pocitu. To
> ale asi platí o pohybu obecně. Pilates se tváří nezáludně, ale procvičí každý
> sval, přitom člověk není uřícený z nějakého poskakování, které mě třeba vadí na
> záda, začínají se mi zpevňovat svaly. Když by se přidala trocha disciplíny v
> oblasti nežraní čokolády ( můj případ), tak by dostat se do formy šlo rychleji,
> tím jsem si jistá. Co určitě chci vyzdvihnout je Váš osobní přístup ( a nebuďte
> příliš skromná, dejte to na ty stránky, trochu personálního marketingu
> nezaškodí, věřte, znám to z práce), který je, jak jsem zjistila nejen pro mě,
> zábavný, příjemný, veselý, osobní. Jste přitom ale i důsledná a přísná. To, že
> cvičíte skvěle a máte tu odbornost, to teď beru jakoby samozřejmé. Máte prostě
> na to nadání.
>
> Z pozice začátečníka by možná bylo fajn buď občas pro nováčky zopakovat nebo
> třeba napsat na nějaký papír hlavní zásady - zatažení břicha, stydká spona,
> vytáhnout hlavu atd., já jsem to chytala postupně, takže ty první lekce jsem vše
> dělala jen povrchně - a v tolika lidech je člověku blbé se pořád ptát. A ne
> všichni si to předem někde načtou.To je jediné, co mě napadlo na doplnění.
>
>
>
> Protože musím tento čtvrtek večer k rodičům do Šumperka a budu tam spát, nemůžu
> přijít na hodinu, bu´dte tak hodná a zrušte mi rezervaci, díky. Nevím přesně,
> kolik lekcí jsem vyčerpala, ale určitě chci pokračovat i nadále, takže jestli
> byste byla tak hodná, udělejte mi rezervaci i na duben, květen. U mě je trochu
> problém, že bydlím sice v Horce, ale dělám v Hranicích, občas někde služebně
> jedu pryč, občas mě tady drží ředitelé do večera, takže někdy to musím zrušit,
> ač nerada. Také 7.4. budu muset zrušit, protože jdu na hydrocolon terapii a to
> bych si pak cvičit netroufla :-)
>
>
>
> Děkuji a přeji krásné jarní dny
>
> Kateřina

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na hodiny pilates se snažím chodit už skoro rok a musím říct, že je to paráda!!!! Děkuji moc L.K.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naději, že se zase budu hýbat bez bolesti, dobrou náladu a především pozitivní přístup ke cvičení jako takovému, jelikož před objevením K. jsem byla totální sportovní analfabet. Po roce a půl cvičení s K. jsem ve výborné kondičce (dle mých osobních měřítek), v Pilatesu a dalších sportech pokračuji i momentálně mimo ČR a už se těším, jak si od října zase zajdu zacvičit ke "starým známým" :D Takže všem holkám z K., které se mnou kdy pracovaly, moc děkuji! E.T.