Konečně plně vybráno a jde se prezentovat a nabízet!

Kdo mě zná, tak ví, že jsem hodně opatrná ve výběru potravinových doplňků. Sama jsem si nejednou dosti ublížila při přešlapu .... mám hodně citlivá játra, takže ta mě velmi rychle při dietní chybě posadí na zadel a díky tomu si uvědomuji, jak já jako osoba, které nemálo lidí důvěřuje musím být mega obezřetná, když něco vybírám pro přidané služby v Kalokagathii.

LaVitu už asi netřeba představovat.... Nemohu si ji vynachválit a ti co ji vyzkoušeli též v negativách o ní nemluví. V současné době by měla být součástí každé domácnosti, aby na nás nachlazení "neskočilo" a my se cítili plni energie. Ten pocit pohody na LaVitě miluji...doplní všechny vitamíny a minerály a v těle nastává harmonické prostředí, kdy se lehce pracuje, sportuje,.....Prostě všechny buňky mají to, co potřebují.

Just už také není neznámou firmou v naší republice.... Eucasol jsem poprve testovala, když jsem chodila ještě na střední školu :-) :-) a postupně jsem k němu testovala jiné připravky až se staly součástí naší domácnosti, a tak jsem nabídla i Verunce, jestli by se jí líbilo zde mít Just a ona byla pro, a tak jsem ji vyslala na školení, ze kterého se vrátila nadšena.

Nahrin je již nedílnou součástí Justu, a tak jsem samozřejmě pro vaše pupíky přibrala jejich produkty, které také říkají pane naší kuchyni.  Určitě si sáhněte pro bylinkovou sůl, olej pro studenou kuchyň,....Budu se na workshopech, jejichž součástí je i obídek (jsou to sobotní workshopy), snažit představovat Nahrin prakticky.... je s ním radost připravit minutky, které jsou maxi kvalitní pro vaše buňky.

No, a také nesmí chybět má stará vášeň .... oblečení.... zatím se necítím na pořádání módních přehlídek, ale kdo ví, třeba to zase přijde, ale kalhoty Aguglia, které jsou vhodné pro outdoorové aktivity zde u nás prostě mají své místo... již brzy je vystavím a budu věřit, že jim propadnete jako jsme jim propadli my:-)

Krásný den:-)