Mgr. Hana Žižková

     Jednoho dne jsem si slíbila, že do Kalokagathie vpustím jen trenéry, o kterých od první chvíle nebudu pochybovat.... víte, ono je to těžké vybrat někoho, kdo pohyb vnímá ještě dál než jsou písmena v odborných knihách a hezky vyhlížející fotografie a videa.

     Hanku mi ukázala její kouzelná dcerka, když jsem nechtěně skončila na žádost své dcery v letním areálu bazénu Olomouc. To že miluji děti, není žádná novinka, ale ta malá princezna byla takové zpestření letního dne, že nešlo nezačít komunikovat s její neméně sympatickou maminkou.... a ono se to vše secvaklo. Ona maminka je Hanka a během pár vět mi bylo jasné, že je na stejné vlně jako my všichni z Kalokagathie a co víc? Přistěhovala se nově z Brna, kde působila jako trenérka a dle následujících řádků pochopíte proč jsem jí hned nabídla spolupráci s Kalokagathií. Takto se Hanka v krátkosti popsala: 

V pohybu jsem vyrůstala a pohyb mě provází celý můj život.

Vystudovala jsem Fakultu sportovních studií, obor Regenerace a výživa ve sportu a Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy.

Během vysokoškolského studia jsem se věnovala závodní cyklistice MTB.

Mnoho času jsem trávila i tréninkem v posilovně. K tomuto rychlému a fyzicky náročném tempu vzešla potřeba pocitu klidu, uvolnění a vnímání pohybu, kterou jsem našla v „qi gong“.

Tato příprava mě bavila a přerostla v profesní působení.

Základem mého cvičení je tedy vnímání vlastního těla, náprava či zachování zdraví a uspokojivý pocit, který se cvičením přichází.