Přeji nám všem rok plný vzletů s měkkými dopady plnými poznání a radosti!

Přeji nám všem rok plný vzletů s měkkými dopady plnými poznání a radosti!

Nostalgie posledních dní:-) Když jsem poklízela ve sklepě najednou se mi před očima znovu objevila ta kvanta oblečení, která jsme u nás shromáždili před Vánoci roku 2015, aby se dostala k potřebným dětem a ženám. Pro mě to bylo nemalé dobrodružství, které navázalo na dobrodružství v JAR z podzimu roku 2015... z této cesty plné poznání mám zde na FB jednoho velmi úžasného známého, který mě svými příspěvky denně baví, a který má stejnou vášeň: KOČKY...U kočky se zastavím, protože je to rok a pár dní, kdy nás opustila naše Lola, která napomohla k nejednomu úžasnému cviku na rozhýbání páteře:-). Začátek roku 2016 byl plný zvratů, jelikož má dobrodružství a výlety za hranice naší země mi umožnily vidět nejednu věc z jiných úhlů.... už si tak snadno nepouštím lidi k tělu a svou přirozenou laskavostí neplýtvám a systematicky pracuji na tom, aby si nejeden člověk mohl plnit sny, které většinou souvisí s pohybem - projekty: POHYB DĚTEM, DOBRODRUŽNÍK, PŘÍMĚSTSKÉ TÁBORY, POHYBOVÁ SOUSTŘEDĚNÍ PRO MALÉ SPORTOVCE, POHYBOVÁ MIKROŠKOLIČKA, CVIČENÍ RODIČŮ S DĚTMA, CVIČME DOMA U VIDEA, PÁTEČNÍ WORKSHOPY, PŘESPOLNÍ BĚH PRO DĚTI ŘEPČÍN - PODĚBRADY (děkuji za kontakty Michael Mencl, a věřím, že z něj uděláme tradici), AKRORIBFLY (zcela nové lekce v nově vybavené tělocvičně, která napomůže klientům dostat se ještě hlouběji do svého těla a objevit dosud nepoznané svaly a s tím spojený nový pocit při pohybu). A jsem ráda, že bez nároku na můj honorář může být veden na ZŠ Svatoplukova kroužek atletiky (je v něm tolik "šikuláků", kteří mi dělají nemalou radost. Projekty pro děti vznikly z přesvědčení, že pohyb má pro děti nemalý význam a pokud je dávkován postupně a pestře s notnou dávkou přirozené motivace...rostou nám harmoničtí lidé v myšlence kalokagathie :-).
Naše domácnost se rozrostla o Rozárku (kočka), Kubíka (kocour), Emilku (fena), Bona (Bohouška - pes)....Bohouš je můj nejlepší trenér. A když už jsem u toho trenéra... moc děkuji mému panu trenérovi, který ani neví jak moc mě motivuje jít dál ... Pavle, moc děkuji a fakt se budu snažit přijít častěji na trénink, protože mi to dělá radost. Uff, to už je písmenek... ale nyní vidím, že toho zásadního bylo fakt dost:-). Děkuji, že jsem si mohla dovolit úspěšně absolvovat další běhy Spiral dynamik, které moc pomohly Kristýna Rumplíková, která je naším sluníčkovým přírůstkem do týmu Kalokagathie. Děkuji za nápad si udělat vyšší licenci trenéra atletiky a zjistit, že žiji s mužem Jaroslav Jindra, který zná stejné lidi jako já a všichni táhneme za jeden provaz (takže díky Tomáš Dvořák, Jitka Vindušková, big man for pole vault Pavel Beran). Jaroslav Jindra patří opravdu mega díky za natáčení úžasných cvičebních videí, na která nyní chodí tolik krásných zpětných vazeb - a ještě mega díky za to co nosíš v sobě a co je mi vlastní, a tak si nepřipadám na světě zcela mimo, protože vidím, že kolem nás je plno stejně naložených lidí, kteří vše posouvají vpřed ve prospěch celku. Děkuji za LaVitu, která mi byla velkým pomocníkem v těžkých chvílích. Děkuji zas a znova úžasnému týmu Kalokagathie.. protože ten se za rok 2016 stal jednoznačným briliantem... tak úžasnou partu Kalokagathia ještě nikdy nehostila... za to děkuji úplně nejvíce, protože díky tomuto týmu můžeme vše posouvat dál a dál.... a na konci roku přišla pro celý tým ta nejveselejší zpráva (hned za tím, že Terezka má zdravého chlapečka), že máme ve svých řadách posilu, kterou jsme si přáli jednomyslně, a která k nám zapadla na první dobrou. Děkuji za večírek 22.12.... Ten kdo se pročetl sem...gratuluji a přeji PF 2017.