Středeční kurz od 16:00 do 17:30 hodin

Co pro sebe můžu udělat,  když jsem máma na plný plyn? 

Co mohu se sebou udělat,  když se začínám "rozpadat"?

Mám rozestoupené břišní svaly? Bolí mě SI?  Bolím? 


 Jsem také máma 2 dětí,  ženská co vždy jela na plný plyn a otázku mateřství řešila dříve než je v mé generaci bežné,  a tak jsem díky své práci a svým dětem měla plno dotazů (a měla tu smůlu snad štěstí ,  že jsem odpovědi na své dotazy nemohla získat od své maminky) a postupně mi začaly přicházet odpovědi a posléze přišel i jistý nadhled a já teď pochopila,  že vlastně své poznání vůbec nepropojuji naplno ve své praxi, proto otevřu kurz ve středy od 16:00 do 17:30h jehož ústředním tématem bude HARMONIE... Prostě Kalokagathia...

Probouzet budeme vědomě své svaly,  ale nebudeme je učit jen "makat"  budeme je učit hlavně relaxovat a to speciálně v oblasti panevního dna... Kurz bude vhodný pro ženy,  které si přejí otěhotnět,  které si dovolí čas pro sebe,  pro všechny,  co si nepotřebují jen zapotit trička... Prostě pro všechny,  co už pochopili,  že pohyb je základem života a tělo je tím nástrojem,  které skrz mysl může denně tvořit zázraky v nejširším slova smyslu. ZVU VÁS POKUD JSTE SE V NĚČEM NAŠLI... Více informací zde

Na každé lekci se naučíme do hloubky jeden cvik, který procítíme a díky němu si uvědomime svaly, které používáme a vlastně ani nevíme, že je máme.

Pro zájemce, kteří chtějí opravdu poctivě na sobě pracovat, budou připravena videa na domácí cvičení.

Tělo přeměříme na přístroji Tanita - zjistíme během kurzu, jak jsme se posunuli.

Rezervujte se na vandabubenova@gmail.com